Pridávat oblúbené produkty môžu len prihlásený uživatelia.

Prosím prihláste sa

tu

lacneautoalarmy.sk

Prihlasovacie meno:
Prihlasovacie heslo:
Zapamätať prihlásenie

FacebookGoogle+
PrihlásenieRegistráciaZabudnuté hesloSlovenský prekladČeský překlad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

Coming home sensor

Kód výrobku: se090
Dostupnosť: SKLADOM - na predajni
okamžité odoslanie pri objednávke do 13h, prípadne možnosť okamžitého odberu
  Tovar bude u Vás najneskôr 12.05.2021
Záruka: 36 mesiacov
Výrazné zvýšení komfortu představuje osvětlení okolí vozu pomocí modulu „Coming home“. Při opuštění vozu a jeho uzamčení ( nebo aktivaci autoalarmu) se rozsvítí světla na předem stanovenou dobu. Dle zapojení se mohou rozsvěcet i při odemykání.
Cena s DPH
19,57 Eur
39,22 Eur Cena za montáž u nás a väčšiny našich montážnych partnerov.
Počet ks

Popis výrobcu

Výrazné zvýšení komfortu představuje osvětlení okolí vozu pomocí modulu „Coming home“. Při opuštění vozu a jeho uzamčení ( nebo aktivaci autoalarmu) se světla znovu rozsvítí na předem nastavenou dobu 10-30s a vy máte čas pohodlně najít cestu k vašemu domu. Modul je vybaven světelným senzorem, který zajištuje aby modul spínal světla pouze v noci. Jednoduchá montáž do většiny typů vozidel s 12V napětím. Napájecí napětí 11-14V, max. odběr 20A, v klidu 0A.


Diskusia

"Tip": Skôr, než napíšete do diskusie, pokúste sa vyhľadať odpoveď v už zodpovedaných otázkach.
(keď hľadáte napr. slovo Octavia, stačí napísať do vyhľadávacieho poľa "oct" - vyhľadávanie Vám tak postupne zobrazí všetky otázky a odpovede, týkajúce sa Octavie) 

zapojení

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli stačí zapojit mezi relé a vypínač světel nebo to musí být až mezi relé a světly. Děkuji za odpověď

pridal: Jan [10.04.2021, 20:42:07]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

podle všeho by to mělo být zapojeno až mezi relé a světla.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.04.2021, 09:20:32]
Caming home

Dobrý den mám zapojení caming home podle vašeho návodu to znamená strihnute dráty do světel a zapojení podle návodu. Vše funguje ale při jízdě v noci tlumena světla prepnu na dálkové ale tlumené taky svítí asi těch 30 sekund. Prostě tlumené i dálkové svítí dohromady. Za těch 30 sekund tlumené zhasnout a svítí jen dálkové.. Prosím kde je chyba? Octavia 1

pridal: Pavel [04.02.2021, 19:46:25]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

tak tohle trochu nechápu. Nejspíš máte něco špatně zapojené, protože dálková světla nemají na funkci modulu žádný vliv. Nic se do nich nezapojuje. Modul má jediný vstup na základě kterého tlumená světla spíná a to je vstup z centrálního zamykání. Jakmile cvakne centrál, světla se sepnou. Svítí 30s a pak zhasnou. Nemají důvod svítit kdykoliv jindy.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.02.2021, 08:48:27]
Coming home sensor

Dobrý den, chci se zeptat jestli by to šlo na Opel astra j 2011

pridal: Dušan Kočí [04.12.2020, 12:31:32]
COMING HOME SENSOR KÓD VÝROBKU: SE090

Dobrý den, chci se zeptat jestli mi budou svítit světla přední i zadní při odemceni a I při zamčení.
A chci se zeptat jestli ma te něco co automaticky rozsvítit světla při setmění a nebo průjezdem tunelu. Když mam zaple denní svícení.
Děkuji

pridal: Dušan Kočí [06.12.2020, 20:21:22]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

tento modul spíná pouze přední světla.
Pokud chcete něco, co spíná i zadní světla a zároveň umí zapínat světla při setmění nebo vjezdu do tunelu, budete potřebovat modul AUTO LIGHT SENSOR.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.12.2020, 09:10:22]
COMING HOME SENSOR

Dobrý den, a cena montáže?

pridal: Dušan Kočí [07.12.2020, 09:13:43]
Odpověď prodejce

cca 1000,- Kč

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.12.2020, 10:06:11]
Odpověď prodejce

Určitě :)

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [04.12.2020, 12:38:06]
Coming Home

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli to půjde zapojit na mlhovky, když mám prisvicovani do zatáček?Děkuji. Mám Octavii 3.

pridal: Zbynek Plohak [19.11.2020, 17:43:48]
Coming Home

Děkuji, ale kdybych to dal na normální světla, tak by to mělo být bez problému, že?.

pridal: Zbynek Plohak [20.11.2020, 16:12:01]
Odpověď prodejce

Je to úplně jedno kam to dáte. Mělo by fungovat jak na hlavních světlech, tak na mlhovkách.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [23.11.2020, 12:54:00]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

mělo by to jít i na toto auto.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.11.2020, 08:08:07]
Svetelný senzor

Da sa svetelný senzor vyrušiť? Respektíve nepoužívať ho?

pridal: Oliver [06.10.2020, 10:01:24]
Odpoveď predajcu

Dobrý den, popravdě nevím, jak by se zařízení chovalo pokud by se nezapojil. Nicméně máte možnost jej celý oblepit izolačkou a schovat pod palubku.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [06.10.2020, 10:21:32]
Octavia

Zdravím mam problém zapojil som modul na hmlovky a parkovacky všetko fungovalo ako ma no v poslednej dobe začalo zapínať hmlovky hocikedy za jazdy neviete kde je problém?

pridal: Patrik [29.04.2020, 23:45:45]
Odpoveď predajcu

Dobrý den, problém může být ve světelném senzoru nebo v signálech z centrálního zamykání. Tyto věci doporučuji překontrolovat.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [30.04.2020, 09:18:08]
Škoda fabie 2

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli mi to půjde do škody fabie monte carlo předem děkuji za odpověď.

pridal: Petr Groulik [06.09.2019, 09:10:30]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

ano, modul je univerzální a lze jej použít téměř na jakékoliv auto.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.09.2019, 09:20:19]
Nějaké informace k tomuto modulu

Dobrý den,

před lety jsem u vás nakoupil tento modul, nevím na jaký email atp, nicméně bych měl pár informací k tomuto produktu, které možná mnohým zákazníkům pomohou (a pokud byste předali výrobci, možná by na něčem mohl zapracovat).

Setkal jsem se s tím, že:
1) pokud modul dle manuálu připojíte na vozidlo tím způsobem, že přerušíte vodiče ke světlům, riskujete situaci, kdy na napájecí 12V větvi modulu praskne pojistka (20A) - proč by praskala uvedu hned v následujícím bodu - kdy vám následně přestanou svítit světla. Tzn. pokud je modul bez napájení a přerušené vodiče ke světlům jdou přes modul, světla přestanou svítit. Doufal jsem, že uvnitř modulu bude obvod průchozí i bez napájení, bohužel není. Chudák uživatel pak bude řešit, proč mu nesvítí světla, když vše má OK. Zapojení jsem řešil pouze paralelním připojením žlutočerného / oranžovočerného vodiče ke světlům. Tím se ovšem pravděpodobně přijde o "zpožďovač osvětlení", nicméně pro ten účel jsem modul nekupoval (myslím, že v té době bylo toto prodávání pouze jako CHLH modul)

2) proč by měla prasknout pojistka 20A na napájení modulu? Na svém autě mám xenony, každý má pojistku 15A. Vzhledem k tomu, že proud ke světlům v případě CH LH modulu "pochází" z modulu, resp. z jeho napájení, kde je 20A, světla jsou jištěna dohromady 30A, 20A pojistka praskne. 25A pojistka taky praskla. Skutečně až 30A pojistka držela.

3) nevhodné použití pro xenony - modul má čidlo světla, díky kterému řídí rozsvícení / nerozsvícení světel v noci / ve dne. V mém případě ve dne fungoval tak, že světla na malý okamžik rozsvítil a ihned zhasnul - laickým okem mi přijde, že modul do okamžiku zamknutí / odemčení neví, jaký je stav světla, v momentě iniciace od zámku světla rožne, čidlo pošle aktuální stav a modul světla zhasne. Vždy toto trvalo tak půl vteřiny, během kterých vždy i ve dne startovaly zbytečně xenony. Proto doporučuji zapojit na mlhovky.

4) u vozidel s automatickým zamykáním / odemykáním, např. passat b5/5.5 by za jízdy (ve tmě na nastavený interval, ve dne na půl vteřiny) docházelo k rozvěcování světel - řešil jsem to přidáním přepínacího relé ve funkci vypínacího, kdy po objevení spínacího napětí (tj. sepnutí kontrolek) se napájení modulu přeruší. Ovšem to lze použít pouze při zapojení mého řešení uvedeného v bodě 1, jinak vám přestanou světla svítit (modul bez napájení).

Snad vše dává smysl, kdyby někdo potřeboval něco dovysvětlit, neváhejte se optat.

pridal: Jakub [29.08.2019, 12:52:40]
Centrální zamykání

Dobrý den, mám cca 2 roky namontované universální centrální zamykání v Peugeotu 206. Nedávno to začalo zlobit, po zamčení nebo odemčení zůstane někdy svítit pravý nebo levý blinkr nebo oba dva. Nevíte kde může být chyba.
Děkuji
S pozdravem
Karel

pridal: Karel Jirka [16.08.2019, 10:56:41]
Odpověď prodejce

Dobrý den, to vypadá na slepená relátka uvnitř řídící jednotky.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.08.2019, 12:34:36]
Centrální zamykání

Jde to nějak jednoduše opravit?

pridal: Karel [17.08.2019, 09:48:40]
Odpověď prodejce

Mesela by se ta relátka uvnitř vyměnit. U nás to ale neděláme.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.08.2019, 09:40:58]
Světla zůstávají svítit a relé cvaká

Dobrý den po připojení tohoto modulu, když odemkunu světla se rozbití pak i zhasnou, pak rozsvítím světla na vypínači, když poté světla vypnu zůstanou svítit a v jednotce cvaká relé jako zběsilé a světla problikávají, pak zase zůstanou svítit a takhle se to opakuje dokud jednotku neodpojím. Čím by to mohlo být?

pridal: Ondřej [28.05.2019, 20:25:51]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

nejspíš to bude špatným zapojením. Pokud s tím chcete pomoct, pošlete mi schéma zapojení s připsanými vodiči, na které jste to zapojil. Mrknu na to.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.05.2019, 09:00:38]
Zapnuti svetel pres modul pri vypnuti vypinacem svetel

Zdravim. Dnes jsem zapojil modul do vozu Octavia 1 rok 2000.
Jak je mozne ze modul sam zapina svetla pri vypnuti vypinacem sclvetel ve voze? Prijde mi to jako nesmysl kdyz ma modul fungovat tak ze vypnu svetla,zamknu a svetla se rozsviti na nastaveny cas. A ne ze vypnu svetla a modul ty svetla sam bez impulzu centralu zapne. Dokonce ty svetla zapne i pri zapnuti parkovacich svetel packou blinkru pri vypnutem zapalovani...

pridal: Lukáš [06.04.2019, 13:25:45]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

tento modul takto funguje, viz. návod vystavený zde na stránce.
Pokud Vám to takto nevyhovuje a chtěl byste rozsvícení až po zamčení vozu, spojte zpět střižené vodiče světel a zapojte na ně pouze žlutočerný a oranžovočerný.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.04.2019, 08:22:51]
Rozsvícení světel po vypnutí vypínačem

Modul jsem kupoval s tím, že obohatím své auto (Seat Leon 1M) o funkci comming home a leaving home při odemčení / zamčení dálkovým ovladačem.
V balení byl ale jiný návod, než máte zde na webu, a zařízení se v něm jmenuje "Zpožďovač světel" - dle úvodníku jsem pochopil, že to tedy má také po vypnutí světel světla znovu rozsvítit, což také dělá. To je ale pro mě naprostý nesmysl, pokud někde např. stojím, tak chci mít možnost zhasnout světla vypínačem okamžitě a ne čekat ještě dalších 10-30s.
Na centrální zamykání to reaguje také (s tím, že vodiče jsou naopak než v manuálu - hnědá je -12V a modrá +12V).
Modul jsem zapojil dle návodu. Měřením jsem našel na spínači světel vodič k potkávacím světlometům, přerušil ho a napojil na modul (žlutá do vypínače, žlutočerná do světel + oranžová do vypínače a oranžovočerná do světel). Pro test centrálu jsem zatím jen brnkal o kostru. Modul světla při impulsu opravdu rozsvítil, ovšem sepne (je slyšet i cvaknutí relé) i při zhasnutí pomocí spínače světel.
Lze to nějak ovlivnit, nastavit? Nebo se jedná o nějakou chybu v zapojení, které výše popisuji?
Díky moc za radu.

pridal: Jakub [13.02.2019, 22:14:30]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

návod jsem vyměnil. V průběhu prodeje došlo ke změně, o které jsme nevěděli.
Řešení bych možná věděl, ale je to na delší povídání. Zkoušel jsem Vám volat, ale típl jste mi to. Tak v případě zájmu zavolejte na 777 940 744.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.02.2019, 12:11:44]
Zapojeni + a -

Dobry den.
Mam VW Passat B5, ta by melo spinat central pres minus.
Takze muj dotaz, staci zapojit pouze minusove kabely do stahovacky a plusove nechat volne byt nebo nekam musim dat i ty plusove?
Dekuji.

pridal: Dave [13.11.2018, 18:22:03]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Stačí zapojit jen mínusové nebo jen plusové. U Passatu by to měly být plusové na silové vodiče od motorku. Myslím, že bude stačit zapojit jen jeden a bude Vám to svítit jak při zamčení, tak při odemčení. U koncernových aut totiž do motorků chodí signály na oba vodiče jak při uzamčení tak při odemčení.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.11.2018, 10:33:56]
Zapojeni

Dobry den.
Tak u Passatu B5 to jsou minusove vodice, vsechno jsem zapojil podle navodu, ale stejne modul nefunguje, nic nerozsviti a dokonce v nem ani necvakne relatko. A kdyz jsem to zkousel zapojit trosku jinak, tak relatko cvakne a zacne to svitit okamzite po pripojeni minusove (cerneho) kabelu a uz nezhasne.

Dekuji za radu, kde muze byt problem.

pridal: Dave [02.04.2019, 15:03:26]
Oprava

Tak oprava, chyba byla u me, spatne zapojena kostra. Ale nicmene mi to porad nefunguje. Zkousel jsem navod na VW clubu, Vas navod a nefunguje. Maximalne cvakne relatko, rozsviti se svetla, ale uz zustanou svitit, dokud kabel neodpojim zase. Budu muset oslovit autoelektrikare nebo se na to vykaslat. Dekuji za predchozi odpovedi.

pridal: Dave [02.04.2019, 19:51:33]
Odpověď prodejce

Dle toho jak píšete výše, že u Passatu jsou mínusové vodiče, tak to máte nejspíš šoatně zapojené na ovládací vodiče od zámku ve dveřích. Ty jsou opravdu mínusové. Vy to ale musíte zapojit, jak jsem psal výše, na silové vodiče od motorků. A ty jsou určitě plusové.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.04.2019, 08:26:37]
Zapojeni modulu

Dobry den zakoupil jsem od vas tento tyden modul comming home vse jsem zapojil podle manualu
Ale nevim kam presne umistit kabely. Hnedy a modry po zmereneni podle manualu to funguje tak ze chci vypnout svetla ovladacem a po presunuti ovladace do polohy vypnuto cvakne cooming home modul a svetla se rozsviti
Je mozno zjistit primo pozice na ktere to ma prijit jedna se o seat leon 1m rok 2004 full vybava
Popr jestli se nehodi sem poslu vam klidne email cislo besnavky bylo. 47452018 Dekuji za ochotu

pridal: Pavel Herrmann [12.10.2018, 23:42:47]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Modul je univerzální a měl by fungovat na téměř každém autě. Stříhal jste vodiče od světel, jak je to uvedeno ve schématu?
Co se týče modrého a hnědého vodiče, tak u těch si můžete vybrat, jestli zapojíte právě hnědý nebo modrý a to podle toho, jestli máte na autě dostupný impulz od centrálu plusový nebo mínusový.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.10.2018, 08:37:59]
Modul

Ano to mam prerusene jak je v nabodu nekde jsem cetl ze bud modry nebo hnedy se da dat taky na kostru a zapojit jen jeden ale bohuzel at merim jak merim porad nic a ldyz uz nejaky impulz najdu prijedu vecer domu chcipnu motor vypnu vypinac svetel do polohy 0 ihned se comming home rozsviti aniz bych vozidlo odemknů nebo zamknul

pridal: Pavel Herrmann [15.10.2018, 09:45:21]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Vypnutí světel nemá na funkci modulu žádný vliv. Pravděpodobně máte někde chybu v zapojení. Kam máte zapojené hnědé a modré vodiče?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.10.2018, 11:06:19]
Seat Leon II FR - 2007

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda by tento modul uměl můj požadavek. Mám na uvedeném voze denní svícení přes mlhová světla (svítí jen na několik %), pokud bych přidal tento modul, chápu správně že pokud začne být šero, tma, nebo vjedu do tunelu, modul by vypnul denní svícení přes mlhová světla a zapnul hlavní světla? Čidlo bych dal k oknu. A pokud bych chtěl využít aby se při odemknutí vozu rozsvítili parkovačky, tak pokud to zapojím na kabeláž k tomu určenou tak to takto půjde? Je to tak? Děkuji.

pridal: David [14.06.2018, 11:01:18]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tento modul spíná světla pouze při uzamčení a odemčení vozu.
Pokud chcete něco, co spíná světla za jízdy, když se sešeří, tak potřebujete modul SE090HC.
Ovšem jestli to půjde zapojit do Vašeho auta, to Vám takto říct nedokážu. To by chtělo postavit to auto třeba k nám na dílnu a podívat se na to.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [15.06.2018, 08:55:01]
Seat Leon II FR - 2007

Dobrý den, děkuji za odpověď, už to plně chápu. A tento modul který tedy spíná při uzamčení nebo odemčení bude fungovat bez problému, že?

pridal: David [19.06.2018, 11:11:48]
Odpověď prodejce

Měl by fungovat. Ale jak jsem psal výše, je potřeba to zjistit přeměřením na autě. Nevím totiž jak to tam je s tím denním svícením. Pokud by tam denní svícení nebylo, tak to bude fungovat určitě.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.06.2018, 11:25:21]
Coming home

Děkuji
proměřím,ale asi varianta A.Zatím všechny produkty od Vás šlapou na 1.

pridal: rbelochova [28.03.2018, 23:14:50]
Odpověď prodejce

To jsem rád! :-)

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.03.2018, 09:01:31]
Coming home

Passat B5 1998.Zapojeno podle manualu k ovladání centralu mínusem.U centralu je prodloužený impuls k dovírání oken,a přesně se to tak chová.Při zamčení je doba taková(svícení) jak se chová centrál cca...20s při odemčení světla jen bliknou.

pridal: rbelochova [23.03.2018, 22:53:28]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tady mě asi nenapadá nic jiného, než že je modul vadný. Jedině, že byste měl špatně kostru nebo +12V. To ještě doporučuji překontrolovat.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.03.2018, 14:48:36]
Rozsvěcení světel

Sensor jsem zapojil a funguje, ale vždy když vypnu vypínačem světla tak sensor je zase zapne na nastavený čas. Nevíte čím by to mohlo být? Ještě mě trápí že když odemknu auto a světla se rozsvítí a já otevřu dveře tak píská gong že mám rozsvícený světla. Nevíte jestli se dá gong vypnout aby neupozornoval? Jedná se Škoda Octavia 1 Děkuji

Sensor je kupovaný na jméno Jaroslava Janstová

pridal: Marek [19.01.2018, 19:54:20]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tady bude asi nějaká chyba v zapojení. Světla nemají na spínání modulu žádný vliv. Ten se spíná pouze na základě vstupů s modrými a hnědými kabely.
Na ten gong u Octavie se zkuste zeptat spíš ve Škodovce.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.01.2018, 10:42:17]
Rozsvěcení světel

Mohli by jste mi tedy poradit spravne zapojení? Děkuji

pridal: Marek [22.01.2018, 12:06:55]
Odpověď prodejce

Správné zapojení je zobrazené v návodu k výrobku.
Máte střižené původní dráty od levého a pravého světla jak je v návodu?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.01.2018, 12:08:13]
Rozsvěcení světel

Ano, kabely do světel mam strizeny a rozdělený na zluty a zlutocerny kabel a to same i na oranzovy kabely

pridal: Marek [22.01.2018, 12:27:09]
Odpověď prodejce

Jak máte zapojené čtyři vstupní kabey?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.01.2018, 12:31:20]
Stále svítia svietla

Dobrej den.
Chcel by sem se zeptat proc po nainstalovaní stále svietia svetla?
Modul by mal byt nainstalovano spravne.
Dakujem za odpoved

pridal: Gabriel [17.01.2018, 15:53:19]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Na Vaše jméno jsem nenašel žádnou objednávku. Bral jste tento modul od nás?
Při správné instalaci samozřejmě světla svítit stále nemohou.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.01.2018, 09:07:36]
Stále svítia svietla

Dakujem za rychlu reakciu..
Nie nebral len tu sa da zistit kde je problem lebo vsakde som sa pozeral na foroch a nikde nic..
Tak prosim o pomoc..
Aj by som uvas objednal lenze nemate dorucenie na Slovensko..
Takze montoval som to do Felicie..
vsetko som zapojil ako má byt a po montazi ked zasuniem poistku stale svietia svetla... na jednom kabli kde mam +12v pulz natom mam stale 8v od centralu.. to moze byt problem..
Dakujem

pridal: Gabriel [18.01.2018, 09:20:42]
Odpověď prodejce

Ano, to může být problém. Zkuste jej odpojit a přikládat tam plus jen ručně. Pokud to pomůže, bude potřeba to zapojit ještě přes relé.
Na Slovensko posíláme. Máme na to celý slovenský eshop LacneAutoalarmy.sk.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.01.2018, 09:24:05]
Stále svítia svietla

Dobre skusim .. lebo po po zamknuti slebo odomknuti vzdy je z centrali pulz 8v ktory sa drzii ...
Ano, bral som to na meno Gabriel Jozefik cislo fakturi je FV180114
na adresu Jasova 789

pridal: Gabriel [18.01.2018, 09:28:30]
Odpověď prodejce

Tak to ale není naše faktura :-/

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.01.2018, 09:33:29]
Faktura

na fakture stoji:
Dovavatel:
alarmshop sro
presovska cesta 5
04001 kosice
slovenska republika

pridal: Gabriel [18.01.2018, 09:40:53]
Odpověď prodejce

Tak tam bude potřeba se obrátit o rady, případně s reklamací.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.01.2018, 09:41:51]
Jo a este neco

Prosim este o objasnenie funkcie ..
To ma spinat aj vtedy ked ja svetla vypinam? lebo po vypnuti svetiel mi to spina a po zamknuti zase
Dakujem

pridal: Gabriel [18.01.2018, 22:37:48]
Odpověď prodejce

Vypínání a zapínání světel nemá na modul žádný vliv. Ten spíná pouze na základě impulzů z centrálního zamykání.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [19.01.2018, 08:29:50]
Dotaz

Zdravím. Mám Passata B5.5 a mám automatické zamykání auta při rozjezdu a odemčení auta při vytažení klíčku ze zapalování. Nebude se mi ten modul nějak hádat??? Děkuji

pridal: Zbyněk Zelený [12.01.2018, 20:19:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

U tohoto auta se rozsvítí světla kdykoliv cvakne centrální zamykání.
Řešením by bylo použití canbusového modulu M CAN. Ten by dával impulzy čistě při zamčení a odemčení továrním dálkovým ovládáním. Použít jde na Passat od r.v. 2000 výše.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.01.2018, 11:10:48]

 

MONTÁŽE

Zoznam miest, v ktorých máme zmluvných partnerov pre montáže.

question.jpg

RADÍME VÁM 

Prečítajte si rady a skúsenosti v oblasti zabezpečenia vozidiel a elektropríslušenstva.

box.jpg 

TOVAR SKLADOM 

Tovar, u ktorého je uvedené "SKLADOM" máme skutočne skladom.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U väčšiny sortimentu sme zákonnú lehotu 12 mesiacov predĺžili na 36 mesiacov.

lorry.jpg 

EXPRESNÉ DODANIE DO 24 HODÍN

Pri objednávke do 13:00h.

Vaša spokojnosť

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube