Pridávat oblúbené produkty môžu len prihlásený uživatelia.

Prosím prihláste sa

tu

lacneautoalarmy.sk

Prihlasovacie meno:
Prihlasovacie heslo:
Zapamätať prihlásenie

FacebookGoogle+
PrihlásenieRegistráciaZabudnuté hesloSlovenský prekladČeský překlad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

Prodlužovač impulzu M 03

Dostupnosť: SKLADOM - na predajni
okamžité odoslanie pri objednávke do 13h, prípadne možnosť okamžitého odberu
  Tovar bude u Vás najneskôr 25.07.2019
Záruka: 36 mesiacov
Modul dojezdu oken při aktivaci autoalarmu M03 slouží k prodloužení zamykacího impulzu.
Cena s DPH
6,46 Eur
5,68 Eur pri kúpe 2 a viac ks
Počet ks

Popis výrobcu

Modul dojezdu oken po uzamčení centrálního zamykání autoalarmem, dálkovým ovládáním nebo i klíčem. Prodlužuje zamykací impuls na cca 20s. Vhodné pro vozy Škoda,VW,Seat,Audi s funkcí komfort - dojezd oken při podržení klíčku ve dveřích na zamčeno.


Diskusia

"Tip": Skôr, než napíšete do diskusie, pokúste sa vyhľadať odpoveď v už zodpovedaných otázkach.
(keď hľadáte napr. slovo Octavia, stačí napísať do vyhľadávacieho poľa "oct" - vyhľadávanie Vám tak postupne zobrazí všetky otázky a odpovede, týkajúce sa Octavie) 

Ducato dojezd

Dobrý večer opět standartní dotaz dal by se tento modul využít k dojezdu oken po zamknutí DO bohužel na motorkach stahovaní nelze zjistit silové + jsou zde pouze neměřitelné signaly otevření a zavření . Ještě problém auto nema dojezd pri podržení klicku v zamčeno je to Ducato rok 2019. Dalka má ještě samostatné tlačítko na zadní a boční dveře
Díky za pomoc

pridal: Jarolím [20.07.2019, 22:56:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

tímto modulem to určitě na Ducatu řešit nelze. Možná by šla použít klasická dojezdová jednotka, ale je opravdu nutné se dostat na silové vodiče od motorků.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [22.07.2019, 11:06:31]
Dotažení oken u Seat Altea

Dobrý den.

Mám vůz Seat Altea r.v. 2004 dotažení oken klíčem funguje ale když podzim tlačítko nic se neděje. Je možnost tento módu napojit aby okna dojížděli? Děkuji.

pridal: Miroslav [05.07.2019, 09:02:21]
Odpověď prodejce

Dobrý den, pokud Vám okna dojíždějí při podržení klíčku v zámku dveří v poloze zamknout, tak to půjde. Bude ale potřeba dokoupit ještě canbus modul M CAN.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.07.2019, 09:34:20]
Prodlužovac impulzu pro mercedes

Dobry den, bylo by možné použit tento nebo podobný prodluzovac impulzů pro Mercedes c200 2011 pro aktivaci dodelanych PDC? Děkuji

pridal: Pavel [04.01.2019, 18:54:42]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

musel jsem sice chvíli googlit, ale jestli myslíte parkovací senzory, tak na to najdete návod zde:
https://www.levnealarmy.cz/recenzie-a-clanky/parkovaci-senzory/zapinani-prednich-parkovacich-cidel-na-15s-po-vyrazeni-zpetneho-chodu.html

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.01.2019, 19:56:38]
Automatické otevření oken

Dobrý den, mám v autě namontované dálkové ovládání GLK6102 G318 koupené zde u vás. Funguje u něj automatický dojezd oken, ale nefunguje automatické otevření oken (přes klíč ano, na dálku ne). Šlo by toto připojit k signálu ze třetího tlačítka (původně pro odskok kufru), aby se otevřeli všechny okna aniž by se odemklo auto? Případně šlo by nastavit, aby když podržím delší dobu tlačítko na odemknutí, otevřou se okénka a když jen zmáčknu tak ne? Golf IV. Předem díky za info

pridal: Jakub [09.05.2018, 10:04:49]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tak to bohužel nejde ani v první variantě, ani ve druhé variantě. Jde to zapojit na tlačítko odskoku kufru. Pak se Vám otevřou okna a odemkne auto. Bez odemčení to udělat nelze.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.05.2018, 10:12:58]
Fabia 1

Dobrý den,
mám Fabii 1 rok výroby 2001, dotahování oken přes klíček funguje, chtěl bych aby automaticky se dovřely po zamknutí ovladačem, nic víc jen zavření.
Mám originální DO, neboli staré: modul VK7 AEV 4221.
Ovladač má jen dvě tlačítka, jedním se otvírá a zavírá a druhým se ovládá odskok kufru.
Poprosil bych Vás o řešení. Předem děkuji.

pridal: Gaman [02.05.2018, 23:21:08]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Okna se Vám určitě dovřou po delším stisku tlačítka zamčení. To Vám nevyhovuje?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.05.2018, 09:05:08]
Fabia 1

Dobrý den,
to jsme si mysleli taky, ale to právě nefunguje. :(

pridal: Gaman [03.05.2018, 13:44:49]
Odpověď prodejce

Hmmm, tak to je zvláštní. S tím jsem se asi na Fabii I ještě nesetkal. No tak v tom případě můžete použít tento modul a k němu budete potřebovat ještě modul M CAN.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.05.2018, 13:52:55]
Fabia 1

Právě přijela manželka a šel jsem to pro jistotu znova odzkoušet a opravdu to nefunguje. :(

pridal: Gaman [03.05.2018, 17:57:11]
Fabia 1

Tak na Fabii 1 po faceliftu to funguje, jenže já mám tu první před faceliftem. :(

pridal: Gaman [03.05.2018, 14:08:07]
Octavia I

Dobry den, mam octavii I, rok vyroby 1999, bude fungovat? Komfortku mam tusim 2,5-te generace, z vyroby to tam nemam, alarm a dalka origo.

pridal: Pavel [07.12.2017, 23:34:03]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Předpokládám, že tento modul chcete použít k automatickému dovření oken po uzamčení auta. K tomu je potřeba, aby auto umělo dovřít okna při podržení klíčku ve dveřích na zamčeno.
Dále je nutné mít domontované dálkové ovládání nebo alarm. Z originálního alarmu nebo dálkového ovládání nedostanete bohužel potřebný impulz, kterým by se dal tento modul sepnout.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.12.2017, 08:04:54]
Dovření oken:

Dobry den. Dekuji za odpoved, jina varianta krom externiho ovladace tedy nepripada v uvahu?

pridal: Pavel [08.12.2017, 21:37:34]
Odpověď prodejce

Jedině použít canbusový modul, který by dával jednoznačný impulz při zamčení. Použít lze např. M CAN.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.12.2017, 19:31:26]
Fabia 1

Lze použít tento modul u Fabie 1 (2005) s originál alarmem a DO a comfort funkcí při zapojení otevření oken přes odskok pátých dveří a dojezdu oken při zamčení dveří ?

pridal: BubaVary [27.08.2017, 21:16:46]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Nevím jestli úplně dobře chápu Váš dotaz. Že byste odpojil odskok kufru a místo toho ovládal stáhnutí oken? To by teoreticky šlo. Je však potřeba počíat s tím, že se Vám zároveň odemkne auto.
A na dovření oken byste musel použít druhý modul M03 a prevděpodobně ještě také canbus převodník M CAN.
Zároveň bude potřeba odpor 180 ohmů. Ten můžeme dodat případně zdarma.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.08.2017, 14:05:48]
ovládání oken Fabia

Jde mi o to, aby šlo dálkou otevřít okna když přicházím k autu a aby se zavřely když zamykám auto. Takže použít tlačítko na kufr na DO a okna otevřít (třeba i s odemčením auta,to nevadí) a dovření oken pokaždý když zamykám auto.

Takže použít popsané řešení ?

pridal: BubaVary [28.08.2017, 21:03:04]
Odpověď prodejce

Ano, budete potřebovat 2 moduly M01F, modul M CAN a odpor 180 ohmů. Také bude potřeba odpojit motorek kufru - což popravdě netuším, nakolik je reálné aby pak šel otevřít alespoň tlačítkem na kufru. Nikdy jsme takovéto řešení nedělali.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.08.2017, 21:15:00]
KIA Cee´d 1.4 CVVT rv.2017

Dobrý den.
Dalo by se použít jako automatický dojez na tento vůz k originálnímu alarmu? Máte zkušenost nebo jiné doporučení?
Děkuji.

pridal: Jarda [14.07.2017, 13:45:07]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto nebude vůbec jednoduché.
1. Netuším, kde vezmete jednoznačný signál z továrního alarmu o tom, že jste zamkl (zřejmě byste musel přikoupit canbus modul)
2. Aby stačil tento modul, musely by se Vám okna dovírat při podržení klíčku ve dveřích na zamčeno, jako to mají koncernové vozy. Takto Vám to funguje?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.07.2017, 14:36:06]
Doba trvání impulsu

Dobrý den chtěl bych se zeptat. Jak dlouho může jít spínací impuls do modulu? A od kdy se počítá těch cca 20s. Snad to bylo srozumitelne. Děkuji za odpověď

pridal: Ondřej [02.03.2017, 09:33:15]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Impulz do modulu může jít neomezeně dlouhou dobu. Modul bude sepnutý po celou dobu, co do něj impulz půjde, plus ještě cca 15s po odpojení vstupního impulzu.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.03.2017, 09:42:50]
Doba trvání impulsu

Děkuji. Moc mi to pomohlo.

pridal: Ondřej [02.03.2017, 10:02:13]
Odpověď prodejce

Super. Hezký den!

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.03.2017, 10:50:44]
ZAPÍNÁNÍ PŘEDNÍCH PARKOVACÍCH ČIDEL

Dobry den,

pochopil jsem vase zapojeni spravne tak, ze cerveny drat jde na parkovaci zarovku, modry na kostru, zluty jako + do ovladaciho modulu parkovacich cidel a hnedy na trvale + ve vozidle?

Dale by me zajimalo jak by fungovali parkovaci cidla pokud by jeste neubehla doba 15s a ja zaradil znovu zpatecku, dojde automaticky k odpojeni + do parkovacich cidel ne nebo je pri zpatecce okazite + a cidla jsou kativni jak predni tak zadni a po vyrazeni jsou jeste 15s aktivni jen predni?

Dekuji za odpoved.

pridal: Marcel [02.12.2016, 23:21:50]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Zapojení máte správně.
Chování parkovacího senzoru záleží do značné míry od toho, jaký parkovací asistent chcete použít.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [05.12.2016, 08:59:40]
Prodlužovač impulsu M03

Dobrý den.Je to schema správně?Opravdu jde ten silný modrý vodíč na impuls s alarmu,hnědý na kostru a slabý žlutý na motorek stahování oken?Děkuji

pridal: Petr [08.06.2016, 18:50:26]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, je to správně.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [09.06.2016, 08:04:35]
Predne parkovacie senzory

Dobry den. Viete mi poradit ako pomocou tohto zapojim predne parkovacie senzory?dakujem

pridal: Marek [01.06.2016, 15:04:47]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Podívejte se do sekce Rady a Tipy, kde to máme podrobně popsáno.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.06.2016, 14:52:51]
Odpoved

Dakujem.podla toho som to skusal a zblbli cele senzory.nesli ani zadne.este som myslel ci v tom nakrese ma byt naozaj modry na kostru?

pridal: Marek [02.06.2016, 16:18:01]
Odpověď prodejce

Ano, schéma je správně. Záleží ale, k jakým senzorům to připojujete. Pokud by jste měl jen přední, nemá to se zadními čidly nic společného. Pokud máte předozadní, tak pak záleží na tom, co je to za model a jak jsou z výroby stavěné...

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [03.06.2016, 13:38:18]
passat B6 3C

Dobrý den bude mi tento modul chodit na passatu B6 3C r.v2006.Potrebuji prave něco abych zamknul a okna se sami zavrela.Když podrzim na dalce zamykani tak se okna sami zavrou ale nechce semi to porad drzet jen chci zamknout a jit.Kam bych to mel na tento vuz pripojit?dekuji

pridal: Bobo [06.03.2016, 01:05:55]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Aby jste měl tento modul čím spínat, budete potřebovat ještě canbusový modul M CAN.
Ten Vám vyčte z datové sběrnice vozu signál při uzamčení dálkovým ovládáním a na ten se pak napojíte.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.03.2016, 14:57:07]
Otevření oken

Mám seat leon, a chtěl bych se zeptat, jestli by pomocí toho modulu šlo využít třetí tlačítko pro odskok kufru na otevření oken? Dojezd mám zapojený. Mám od Vás dálkové ovládání RCO1-OEM. Auto má klasické negativní ovládání s funkcí komfort, to znamená, že by se podle toho návodu https://www.levnealarmy.cz/recenzie-a-clanky/vseobecne-rady/jak-vyuzit-volne-tlacitko-na-dalkovem-ovladani.html dal žlutý vodič místo na zamykací tak na odemykací? Okna by teoreticky měli sjet dolů nebo se pletu? Samozřejmě by zároven došlo k odemčení vozidla.. Děkuji

pridal: Mili [13.08.2015, 12:33:30]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, je to přesně tak jak píšete smiley

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.08.2015, 13:04:28]
Otevření oken

Děkuji. A ještě jsem si všimnul, že modul má dva žluté dráty, to znamená že modul má dva výstupy? Děkuji

pridal: Mili [14.08.2015, 08:46:13]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Jak se to vezme. Jsou to sice dva výstupy, ale jsou spolu propojené.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.08.2015, 10:44:51]
Rozsvícení mlhovek

Dobrý den. Šel by tento modul připojit i na spínač mlhovek tak, že by po uzamčení nebo odemčení došlo k rozsvícení mlhovek? Jedná se o Golfa 4 s dodělanou dálkou. Vím, že existuje modul coming home, ale ptám se jestli by to šlo vyřešit i tímto modulem? Moc děkuji.

pridal: Ondřej [20.08.2015, 12:28:29]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, s tímto modulem by to pořešit šlo. Určitě bych to ale propojil ještě přes přídavné relé.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.08.2015, 12:48:51]
Rozsvícení mlhovek

Takže by stačilo použití obyčejného autorelé, kreré by bylo spínáno tímto modulem? A modul by poté stačil připojit na spínač mlhovek? Popřípadě můžu vás poprosit o nějaký lepší popis jak toto všecko zapojit aby to fungovalo při uzamčení? Mockrát děkuji.

pridal: Ondřej [20.08.2015, 13:00:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, stačí obyčejné autorelé. Lepší popis Vám bohužel teď nedám, protože ležím se sádrou a všechno je pro mě teď poněkud komplikované. Můžu Vám jen doporučit našeho mechanika, který Vám to nainstaluje.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.08.2015, 13:59:54]
prosba o radu jak zapojit dojezd oken

Dobry den mam prosbu..Nedari se me zapojit dojezd oken pres d.o. Auto je ford galaxy r.v 2003.Pri podrzeni klicku se okna zavrou ci otevrou na obou prednich dverich..Pokud pouziju d.o s prodlouzenim impulsem,prerusenim smycky z cerneho vodice..Tak se me okna bud z polovicky odevrou ci zavrou..
Oboje dvere jsem mel rozebrane.A central jsem zapojil na stredovy bilej drat,ktery dava impuls k zamkceni ci odemknuti..A smycku jsem zas spojil..
Dekuji s pozdravem Bauer.

pridal: Tomas [20.06.2015, 21:24:21]
dodatek...Oprave puvodni zpravy..

Na celem vozidle se me okna z polovicky zavrou ci otevrou..

pridal: Tomas [20.06.2015, 21:30:33]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tato funkce se neřeší prodloužením impulzu, který slouží k zapojení dálkového ovládání na centrální zamykání s pneumatickým pohonem Pro dojezd oken má většina dálkových ovládání extra vodič. Na tom je impulz pouze při uzamčení. Záleží na tom, co tam vlastně máte?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [21.06.2015, 12:39:25]
světla Ford Mondeo

Dobrý den, mám ford mondeo mk3 2007 FL s dešťovým senzorem, a chtěl bych tento prodlužovač použít na světla podobně jako je leaving home a coming home. Moje otázka zní, je možné toto relé zapojit před senzor světel aby tato funkce byla funkční pouze v noci?? Pokud ano ano kam zapojit výstup z tohoto relé??? Vstup použiji od vnitřního osvětlení, rozvítí se při odemčení/vypnutí motoru..., děkuji za odpověď.

pridal: Milan Zíta [16.04.2015, 10:28:44]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Se světelným senzorem u Fordu nemám bohužel vůbec žádnou zkušenost.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [16.04.2015, 10:41:25]
Rozsvícení parkovacích světel

Dobrý den...
Nějak se mi nedaří dát dohromady to co potřebuji, takže bych Vás poprosil o pomoc.
Snažím se o to aby při odemčení centralu CZ LA004 mi začala svítit parkovací světla.
Jestli chápu dobře schéma tak jsem udělal:
Červený stále +12V
Hnědý kostra
Žlutý dávám na sepnutí plusu na světla
A modrý dám na impulz řídicí jednotky od centrálu jako záporný...
Usuzuji, že jsem to celé pochopil špatně... Prosím Vás aby jste mě opravil.
Předem děkuji za pomoc Hanzlíček

pridal: D. Hanzlíček [29.03.2015, 11:55:13]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

Na hnědý vodič musíte přivést plus. Jinak by to mělo být správně.
Zajímavý článek najdete na našem webu zde.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [29.03.2015, 19:15:34]
prodloužení sepnutí relé

Dobrý den,

mohu tento modul použít jako prodloužení času odpadnutí relé? Mám autoalarm, který mi klepne do spínacího relé (blikají mi dálková světla) v délce asi 0,8s a potřebuji, aby ta dálková světla zůstala svítit aspoň minutu.

pridal: chalupa [12.11.2014, 11:32:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tento modul lze použít pro napájení relé. Spíná ale na cca 15s.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.11.2014, 11:33:42]
zapojení

Jak se modul zapojí?

pridal: Chalupa [12.11.2014, 11:46:36]
Odpověď prodejce

Mrkněte se na tento článek na našem webu.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.11.2014, 14:52:37]
Octavia 3

Dobry den ,možte my poradit kam sa napaja žlty vodič vo vodičových dverách na octavie 3?Dakujem.

pridal: Plančik Radovan [11.07.2014, 20:05:29]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Mělo by se jednat o fialovomodrý vodič. Nejsem si ale na 100% jistý, že to zrovna na trojkové Octavii funguje.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [12.07.2014, 07:55:38]
Připojení k MW2

Dobrý den,

vlastním auto Honda Accord 2001 a zapojil jsem jednotku MW2 na přední okna. Bohužel okno dojede pouze do poloviny a zastaví se. Jednoduše jednotka si myslí, že je okno zavřený. Nezdá se mi, že by jelo nějak ztuha. Napadlo mě připojit tento prodlužovat impulzu na výstup sériově mezi modul MW2 a motorek tak, aby vlastně v případě přerušení dodávky energie modulem MW2, dodával energii tento prodlužovač a okno se dovřelo úplně. Je to reálný? Nebo napadá vás něco jak vyřešit nedovírání oken s jednotkou MW2? Děkuji

pridal: Roubalík [28.06.2014, 20:06:00]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tohle bych určitě modulem M03 neřešil. To by pak ztrácela smysl dojezdová jednotka a motorky ve dveřích by se Vám zbytečně trápily. Při každém uzamčení by tak byly pod proudem i když by okna byla zavřená.

Máte modul MW2 přímo na silových vodičích od motorků? Není v cestě nějaká elektronika? Zkoušel jste mechanizmus oken namazat?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [30.06.2014, 10:28:46]
Připojení k MW2

Přímo mezi ovladač s elektronikou a motorek. Tak jak to má být napojeno. Na zadních oknech vše v pořádku. Okno se zastaví i v případě, když sklu pomáhám nahoru rukou. Ať už větší nebo menší silou. Prostě vždy zastaví v půlce. Už mi to hlava nebere.

pridal: Roubalík [30.06.2014, 19:09:16]
Odpověď prodejce

Tak to už mě moc nenapadá. Zkuste zapojit jen jedno okno, zda se situace zlepší. Popř. pokud máte 2xMW2, tak přehoďte jednotku zezadu dopředu.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [01.07.2014, 11:17:34]

 

MONTÁŽE

Zoznam miest, v ktorých máme zmluvných partnerov pre montáže.

question.jpg

RADÍME VÁM 

Preč9tajte si rady a skúsenosti v oblasti zabezpečenia vozidiel a elektropríslušenstva.

box.jpg 

TOVAR SKLADOM 

Tovar, u ktorého je uvedené "SKLADOM" máme skutočne skladom.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U väčšiny sortimentu sme zákonnú lehotu 12 mesiacov predĺžili na 36 mesiacov.

lorry.jpg 

EXPRESNÉ DODANIE DO 24 HODÍN

Pri objednávke do 13:00h.

Vaša spokojnosť

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube
TOPlist