Pridávat oblúbené produkty môžu len prihlásený uživatelia.

Prosím prihláste sa

tu

lacneautoalarmy.sk

Prihlasovacie meno:
Prihlasovacie heslo:
Zapamätať prihlásenie

FacebookGoogle+
PrihlásenieRegistráciaZabudnuté hesloSlovenský prekladČeský překlad
Telefonické objednávky
+420 725 125 434
Technická podpora
+420 777 940 744

Elektronika dojezdu pro 4 okna

Kód výrobku: se075
Dostupnosť: SKLADOM - na predajni
okamžité odoslanie pri objednávke do 13h, prípadne možnosť okamžitého odberu
  Tovar bude u Vás najneskôr 25.07.2019
Záruka: 24 mesiacov
Modul pro elektrické dovírání pro 4 okna slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla.
Cena s DPH
10,65 Eur
Počet ks

Popis výrobcu

Modul pro elektrické dovírání pro 4 okna slouží pro automatické dovírání elektrických oken při zabezpečení (uzamčení) vozidla. Elektronické obvody modulu zajišťují kontrolu pohybu okna a při dosažení krajní (uzavřené) polohy automaticky odpojí pohon, takže nedochází ke zbytečnému zatěžování motoru. Obvody z bezpečnostních důvodů zajišťují také automatické vypnutí pohonu při mechanické detekci překážky v dráze okna. Modul je určen pro nejběžnější typ elektrických oken s uzemněnými motory ovládanými kladným napětím.



Diskusia

"Tip": Skôr, než napíšete do diskusie, pokúste sa vyhľadať odpoveď v už zodpovedaných otázkach.
(keď hľadáte napr. slovo Octavia, stačí napísať do vyhľadávacieho poľa "oct" - vyhľadávanie Vám tak postupne zobrazí všetky otázky a odpovede, týkajúce sa Octavie) 

Rapid

Dobrý den. Máte zkušenost s montáží do Rapida?? Rok 2018 4 okna v ele. jen řidičovo má dvoupolohový přepínač pro automatické zavření/otevreni...ostatní musíte držet. Rád bych po zamčení auta aby se okna sami dotáhli a nemusel na to myslet. Auto má bezklicove odemykání a zamykání.

pridal: Lukáš Černý [08.06.2019, 10:31:28]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

na Rapida toto bohužel nedáte.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [10.06.2019, 11:48:58]
SE075 nespravna funkce dojezdu..

Dobrý den,
po zapojení modulu se mi okna zaviraji jen o kousek cca 15-25 cm. Po nejake dobe se zavira okno spolujezdce, okno ridice se uz nedovre. Jedna se o vuz Ford Focus mk2 2009, tridverak. Elektroniku ve dverich nemam. Nemel nekdo podobný problém? Dekuji za radu..

pridal: Jan R. [03.05.2019, 15:50:09]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

vypadá to, že Vám jdou okna moc ztuha, respektive tam protíká velký proud.
Zkuste nastavit vyšší hranici pro maximální proud. To lze udělat trimrem, který najdete uvnitř jednotky.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [06.05.2019, 11:23:19]
Stahovani

Dobry den, z prispevku jsem pochopi, ze pokud chci dojezd a stahovani tak potrebuji 2x modul. Okna sjedou po odemceni vozu? Nebo se musi tlacitko odemceni, popr. podrzeni klice v zamku drzet dele. To same pro dojezd? Jak to opravdu funguje? Dekuji za odpoved.

pridal: Petr D. [10.02.2019, 19:41:17]
Odpověď prodejce

Dobrý den,

na jaké auto to chcete dát?

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.02.2019, 09:27:35]
Stahovani

Honda CR-V III

pridal: Petr D. [11.02.2019, 10:01:19]
Odpověď prodejce

Tak každopádně nedoporučuji montovat dva moduly. Běžně se tento modul prodává pouze na dojezd oken. Proto je jeden a s takovou funkčností, jakou má.
Pokud budete chtít udělat i otevírání oken, nepůjde to napojit jinak než na odemykání a pak se Vám otevřou okna při každém odemčení, což asi nebude nejpraktičtější.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [11.02.2019, 10:31:34]
montaz do p406

ospravedlnujem sa ale asi budem otravny ,mam este jednu dilemu
na soferove okno kde je motorcek s elektronikou som si dobastlil vlastnu krabicku ktora bude ovladat dotah okna po zamknuti(je vyskusana a funguje) a teraz otazka ako to napojit ,co by ste mi poradili?
mam dve moznosti
1) po zamknuti auta by sa najprv aktivoval modul ( ELEKTRONIKA DOJEZDU PRO 2 OKNA) ktory by zobral impulz od motorku centralu a zavrel by spolujazdcovo okno a nasledne by poslal impulz mojmu modulu v soferovych dverach a ten by dotiahol soferove okno

alebo

2) zapojit oba moduly nezavisle cize jeden modul aj druhy modul by dostali impulz od motorcekov centralu po zamknuti auta a okna by to zatvaralo sucastne

aby sa dotah neaktivoval pri zamknuti auta ked bude klucik v zapalovani tak by som na ten kabel impulzu ( napojil blokovacie relatko ktore by sa zoplo po otoceni kluca a rozpojilo ten drat pre impulz pre modul pripadne moduly

pridal: Peter [07.11.2018, 23:27:30]
Odpoveď predajcu

Dobrý den!

Volil bych druhou variantu. Co se týče blokace našeho modulu při zapnutém klíčku, tak stačí zapojit příslušný vodič na zapalování.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [08.11.2018, 08:00:08]
montaz do P 406

Zdravim mam este jednu otazku mozem pre tuto (elektroniku dojezdu pro 2 okna)
pouzit spinaci impulz(dajme tomu +12v) priamo z motorceka centralu? pre dojazd toho okna po zamknuti vozidla ?
nemam totiz alarm

pridal: Peter [07.11.2018, 18:08:54]
Odpoveď predajcu

Dobrý den!

Ano, můžete použít vodič od centrálu. Ono se to tak i běžně dělá.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [08.11.2018, 07:56:48]
montaz do P 406

ok takze soferove okno nechajme tak
optytam sa takto spolujazdcove okno ma klasicky dvojpinovy motorcek ktory nema automatiku
takze uvazujem vziat tuto vasu elektroniku (ELEKTRONIKA DOJEZDU PRO 2 OKNA)
pojde to napojit aby na tomto okne mi fungovala automatika a dotah po zamknuti auta?

pridal: Peter [05.11.2018, 19:07:34]
Odpoveď predajcu

Dobrý den!

Ano, lze zapojit i pouze na jedno okno.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [06.11.2018, 08:38:59]
montaz do P 406

zdravim ,siel by tento dojazd okien domontovat do peugeot 406 2.0hdi rv 1999?
v spolujadcovych dverach je klasicky dvojpinovy motorcek
ale v soferovych je 4 pinovy motorcek (ma v sebe jednotku( one-touch) cize po jednom stlaceni spinaca vyjde okno same hore
ide mi o montaz len na predne okna

pridal: Peter [03.11.2018, 16:33:01]
Odpoveď predajcu

Dobrý den!

Dojezdy obecně jdou nainstalovat na vozidla, u kterých je možné se dostat na silové vodiče od motorku. Z těch si dojezd čte proudový nárůst při dojezdu okna do krajní polohy a podle něj potom vypíná proud do motorků.
Pokud je na motorku napasovaná jakákoliv elektronika, díky které se na silové vodiče od motorku nedostanete, nebude zapojení bohužel možné.

pridal: Jiří Tulach - LacnéAutoalarmy.sk [05.11.2018, 09:49:43]
Cena za montat v Ostrave

Dobry den. Na kolik by u vas vysla instalace teto jedno do vozu? Jedenkrat otevirani a jedenkrat zavirani s tim ze jednotky uz mam.

pridal: Karolina [02.11.2018, 08:25:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Toto je potřeba pořešit s mechanikem panem Strakou na čísle 774 575 127.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.11.2018, 08:27:33]
2 okna

Dobry den
Je mozno tento vyrobek pouzit i na auto s dvema okny? Koupil jsem si vas vyrobek omylem pro 4 okna (koupil jsem vyrobky dva nebot jsem myslel ze je na kazde okno jeden :D)
Bude to fungovat prosim i na dve okna kdyz zbytek dratu nezapojim? Nebude problem s elektrikou? Dekuji za Vas cas

pridal: Filip [08.10.2018, 07:23:14]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, bude to fungovat i na 2 okna.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.10.2018, 09:20:56]
Modul

Dobrý den,
zajímalo by mě, co se děje v případě, že jsou všechna okna již zavřená a automobil uzamknu. Píšete, že jednotka sleduje proudové změny mezi zavíráním okna a momentem kdy dosáhnou krají polohy. V případě že je okno ale již zavřené, proudová změna nenastane a proud bude stálý. Dojde tedy k odpojení motorku, nebo bude stále napájen a bude docházet k jeho přetěžování? Za odpověď předem děkuji.

pridal: Michael Krajíček [01.07.2018, 17:42:39]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Jednotka si odzkouší každé okno jednotlivě. Pokud bude již zavřené, proud vyskočí nahoru a jednotka díky tomu napájení motorku vypne.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [02.07.2018, 08:16:00]
dojezd pro 4 okna

Zdravím,
kam se pripojuje hnedy nebo hnedobílý kabel? mají byt napojeny bud na pozitivni aktivaci nebo negativní. Dejme tomu, ze mam auto spínané plusem+, tak kam pripojim hnedy kabel? Dekuji..

pridal: Jan [29.06.2018, 17:24:54]
Odpověď prodejce

Dobrý večer!

Hnědý kabel dáte na plus u motorku centrálního zamykání, které se na jeho vodiči objeví při uzamčení.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [30.06.2018, 21:08:29]
Elektronika dojezdu při otevirání

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zdali se tento modul dá použít i na otevření když už mam tento naintalovan na zavírání? A druhá otázka je, když zapnu autoalartm tak se modul aktivuje a začnou se okna postupně zavírat ale na dvakrát. Znamená to že, se všechny okna nejprve začnou zavírat od poloviny a až objehne modul všechny okna tak to začne teprve dozavírat. Je to normální jev, nebo je modul poškozen?

pridal: Becík Pavel [16.06.2018, 14:26:55]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, může se to takto chovat, pokud jsou okna otevřená úplně, nebo jejich zavírání trvá delší dobu.

Pokud dokoupíte druhý modul, můžete jej použít k otevírání.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.06.2018, 11:55:01]
Elektronika dojezdu

Dekuji za odpoved urcite kouoim. Mam jeste jednu otazku, a ro jsatli mate zkusenost zdali je to moznost namontovat na Audi A4 rok 91 (B5) nebo se budu muset kouknout sam? Dekuji.

pridal: Pavel Becík [18.06.2018, 12:35:48]
Odpověď prodejce

Do této Audi by to snad mohlo jít. Ale na 100% to budete vědět až po rozdělání čalounění...

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [18.06.2018, 12:42:23]
Dojezd

Dobry den,da se to namontovat na Hyundai Tucson 2017?dekuji

pridal: Hyundai [13.06.2018, 20:19:27]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Modul jde v zásadě požít na každé auto, kde se dokážete s vodiči od modulu dostat na silové vodiče motorku. Vzhledem k tomu, že modul vyhodnocuje proudový nárůst při dojetí okna do krajní polohy, nesmí být v cestě mezi modulem a motorkem žádná další elektronika. Zjistit to lze na 100% jedině demontáží čalounění.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.06.2018, 08:23:46]
dojezd na octavii iii

je možne montovat na oct iii 2013

pridal: RADIM [25.05.2018, 22:37:53]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Octavia má dojezdy oken z výroby, nebo ne?...

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [28.05.2018, 08:30:35]
Elektronika dojezdu, zapojení

Dobrý den, konečně sem se odhodlal si namontovat od Vás koupený výrobek dojezdu pro čtyři okna. Mam otázku týkající se montáže a to jestli se tento výrobek elektricky zapojuje stejně jako podobný model pro dvě okna? (Montážní návod pro zařízení
SE 077) Jen mě tam mate, že na montážním schématu jsou pouze dva dráty a na druhém jsou zase čtyři, což mi příjde reálnější pro zapojení.

pridal: Becík Pavel [13.05.2018, 01:08:04]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Asi moc nerozumím Vašemu dotazu... Tento výrobek se zapojuje podle schématu v návodu dodaném spolu s výrobkem. Také je vystavený zde na stránce.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.05.2018, 11:03:47]
Elektronika dojezdu, zapojení

Dobrý den, montážní schéma je k tomuto výrobku pro mne zvlášní. Když podle schématu (třeba žlutobílý a žlutý) budu chtít napojit tak to mam napojit místo kabelů které vedou od motůrku a jsou napojeny na pol + a pol - které mam odpojit a napojit to na ty dva již zmínené? Chápu to správně? a okno bude brát napětí 12V přes jednotku která bude trvale pod napětím?

pridal: Becík Pavel [13.05.2018, 11:27:42]
Odpověď prodejce

Je to trochu zvláštně namalované. Nicméně je to tak, že se střihne vodič, na kterém se objevuje plus při zavírání okna a na ten se následně napojí vodiče z jednotky.
Např. žlutý směrem k motorku a žlutobílý směrem ke spínači.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.05.2018, 11:41:51]
Elektronika dojezdu, zapojení

Aha tak to asi konečně chápu ale v tom případě přestřihnu je jeden vodič 'ten který po zmáčknutí spínače při zavírání okna poběží + 12 V a po odstřihnutí budou již dva přestříhlé vývody a na které napojím oba již zmíněné kabely? (tak že, ty dva dráty co jsou značeny v návodu nepřeruším ale jen ten jeden co dává 12V +)

pridal: Becík Pavel [13.05.2018, 12:43:33]
Odpověď prodejce

Přesně tak.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [13.05.2018, 20:59:50]
Elektronika dojezdu, zapojení

Zdravím, ještě ma jeden dotaz. V návodu je popsán jeden kabel (TOP OKNO, zpoždění 20 sekund) Co ten kabel má dělat v případně kam se zapojuje? V návodu jsem se nic nedozvěděl. Děkuji Becík Pavel

pridal: Becík Pavel [13.05.2018, 21:10:19]
Odpověď prodejce

Kabel slouží k uzavření střešního okna.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [14.05.2018, 08:58:38]
Elektronika dojezdu, zapojení

Děkuji za vaše ospovědi

pridal: Becík Pavel [14.05.2018, 09:38:20]
elektronika dojezdu okna pro Ford Focus hatchback mk2

Dobry den,
mam poze dve okna, tak me napadlo, jestli by dalsi dva vystupy sly pouzit na sklopeni zpetnych zrcatek pro zavreni auta. Zrcatka nemaji zadnou elektroniku (jako okenka), proto se zrcatka sklapeji pouze tlacitkem uvnitr vozu. A kdybych napojil zbyle dva vystupy na tyto zpetne zrcatka, tak by se mohli sklopit po zavreni okenek. Co myslite? Je to mozne,aby to fungovalo?

pridal: Roubicek Jan [25.04.2018, 17:58:53]
Odpověď prodejce

Sobrý den!

To jde dost těžko říct. Záleží to na proudovém odběru. Ten musí být podobný jako u oken a podobný musí být také nárúst proudu při sklopení do krajní polohy.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [26.04.2018, 13:31:23]
Škoda Felicia

Dobrý den,
na Felicii budu dodělávat originální elektrická okna jak vepředu, tak vzadu (předělané z předních), šel by použít tento modul pro dojezd? Případně doporučíte nějaký jiný?

pridal: Tomáš Novák [07.01.2018, 07:25:50]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Ano, tento modul můžete určitě použít.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [08.01.2018, 09:44:44]
KIA Ceed 2011

Dobrý den, máte prosím zkušenosti se zapojením tohoto modulu stahování oken pro KIA CEED 2011?
El.stahování mám jen v předu. Je možné jej použít? Máte nějaký návod prosím přímo kam a co zapojit na tento vůz?

pridal: Martin [19.10.2016, 21:43:56]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Se CEEDem zkušenost bohužel nemám. Modul jde v zásadě požít na každé auto, kde se dokážete s vodiči od modulu dostat na silové vodiče motorku. Vzhledem k tomu, že modul vyhodnocuje proudový nárůst při dojetí okna do krajní polohy, nesmí být v cestě mezi modulem a motorkem žádná další elektronika. Zjistit to lze na 100% jedině demontáží čalounění.
Návody na zapojení dojezdů bohužel nemáme.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [20.10.2016, 09:01:16]
ELEKTRONIKA DOJEZDU PRO 4 OKNA

Dobrý den
Chtěl bych se zeptat,jestli lze tuto elektroniku použít bez nějakého složitého připojení do Opel Zafira A r.v.2002 1,8 92kw,

pridal: Ladislav [06.09.2016, 19:17:34]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Je to tak jak jsem psal už v příspěvku niže: "Zásadní je, aby na motorcích od oken nebyla žádná integrovaná elektronika. Musíte se dokázat dostat přímo na silové vodiče od motorků."
Tzn. aby jste zjistil, jestli do Vašeho auta dojezd bez problému půjde, je potřeba demontovat čalounění dveří a podívat se, jestli najdete přímo napájecí vodiče motorků el. oken. Pokud ano, tak je připojení v pohodě.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [07.09.2016, 10:44:19]
Audi 80

Dobry den, bude funkcni na Audi 80 B4 (rv. 92)?

pridal: Thomas [23.08.2016, 16:52:49]
Odpověď prodejce

Dobrý den!

Tato Audi ještě asi nemá funkci "Comfort", že by se Vám zavíraly okna při podržení klíčku na zamčeno?
Pokud ne, mohl by pomoci tento modul. Zásadní je, aby na motorcích od oken nebyla žádná integrovaná elektronika. Musíte se dokázat dostat přímo na silové vodiče od motorků.

pridal: Jiří Tulach - LevnéAlarmy.cz [24.08.2016, 11:15:55]

 

MONTÁŽE

Zoznam miest, v ktorých máme zmluvných partnerov pre montáže.

question.jpg

RADÍME VÁM 

Preč9tajte si rady a skúsenosti v oblasti zabezpečenia vozidiel a elektropríslušenstva.

box.jpg 

TOVAR SKLADOM 

Tovar, u ktorého je uvedené "SKLADOM" máme skutočne skladom.

shield.jpg 

ZÁRUKA 3 ROKY!

U väčšiny sortimentu sme zákonnú lehotu 12 mesiacov predĺžili na 36 mesiacov.

lorry.jpg 

EXPRESNÉ DODANIE DO 24 HODÍN

Pri objednávke do 13:00h.

Vaša spokojnosť

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009

Overené hodnotenia našich zákazníkov zo servera Heureka.cz

Shop roku 2009
Sledujte nás naFacebook Youtube
TOPlist